Rebeka Lokar


Sopranistka Rebeka Lokar je rojena v Mariboru, kjer je tudi obiskovala glasbeno šolo. V nadaljevanju študija je izpolnjevala svojo pevsko tehniko pri italijanskem baritonu Mauru Augustiniju. Svojo pevsko pot je začela kot mezzosopranistka, in sicer z debijem v vlogi Clotilde v Bellinijevi operi Norma leta 2005 v mariborski Operi. Septembra 2007 je prejela štipendijo Teatra Lirico Sperimentale v Spoletu za projekt »Nuova Europa«. Kot mezzosopranistka je oblikovala vloge, kot so Berta v Seviljskem brivcu, Gospa Bentson v Lakmé, Marthe Schwertlein v Faustu, Polovsko dekle v Borodinovi operi Knez Igor, Lola (Cavalleria rusticana), Mercedes v Carmen, Tisba v Rossinijevi Pepelki, s katero je nastopila tudi na turneji po Japonski in Umbriji. Sledile so vloge, kot so denimo Amneris (Aida), Maddalena (Rigoletto), Fenena (Nabucco), Flora (La traviata) in Giovanna (Rigoletto) v beneški operi La Fenice leta 2010 in marca 2011. Novembra 2010 je spremenila repertoar, ki bolj ustreza karakteristikam njenega vokala, nato pa se je kot lirsko mladodramski sopran predstavila na številnih koncertih in recitalih. Junija 2012 je debitirala kot Amelia (Ples v maskah) v Teatru Regio v Torinu pod taktirko dirigenta Renata Palumba, avgusta istega je debitirala v vlogi Santuzze (Cavalleria rusticana) v okviru umbrijskega poletnega festivala v Terniju. Leta 2013 je debitirala s sopranskim partom Verdijevega Rekviema v Operi SNG Maribor, poleti 2013 pa je sledil debi v vlogi Abigaille (Nabucco) na festivalu na Comskem jezeru. Leta 2014 je nastopila v naslovni vlogi Cherubinijeve Medeje v opernem gledališču v Bielefeldu (Nemčija), nato pa še v vlogi Amneris (v Verdijevi Aidi) v okviru mednarodne turneje Opere SNG Maribor na Japonskem. Maja 2015 je debitirala v vlogi Minnie v Puccinijevi operi Dekle z zahoda (La fanciulla del West) v Operi SNG Maribor, nato sledi vloga Amelie (Ples v maskah) na Open Air Festivalu v Braunschweigu (Nemčija), kmalu zatem se je predstavila kot Abigaille (Nabucco) na festivalu Taormina Opera Stars. Oktobra 2015 je debitirala z vlogo Helene v originalni izvedbi Verdijevih Sicilijanskih večernic pod dirigentskim vodstvom Nikše Bareze v HNK Zagreb, februarja 2016 pa v naslovni vlogi Puccinijeve opere Turandot v mariborski Operi. S to vlogo se je uspešno predstavila tudi na uglednem Puccinijevem festivalu v Torru del Lago, nato pa še v Sassariju, Torinu, HNK Zagreb ter v gledališču Perez Galdos v Las Palmasu. Februarja 2017 je debitirala v vlogi Čočo san iz Puccinijeve opere Madama Butterfly v Teatru Coccia v italijanski Novari, takoj zatem pa še v mariborski Operi z vlogo Leonore iz Verdijeve opere Trubadur. Po uspešnem koncertu Verdijevega Rekviema v HNK Zagreb, kjer je pela zahtevno sopransko vlogo, je v Mariboru ponovno nastopila v naslovni vlogi Verdijeve Aide, zatem pa še v vlogi Leonore iz Verdijeve opere Moč usode. V prestižnih veronski Areni je še istega leta nastopila v vlogah Turandot, Aide in Abigaille, prav v slednji pa se je predstavila tudi mariborskemu občinstvu na začetku sezone 2018/2019 v novi produkciji Verdijeve opere Nabucco. Med pevkinimi zadnjimi odrskimi kreacijami je tudi glavna ženska vloga Maddalene di Coigny iz Giordanove opere Andrea Chénier.

Tritt in