Nina Dominko


»Nina Dominko z ognjenim, dinamičnim in lahkotno razigranim petjem navdihuje občinstvo doma in v tujini. S svojim voluminoznim koloraturnim sopranom dosega zavidljive pevske višine, ki so zavite v žamet angelske miline.«

Sopranistka Nina Dominko je prejemnica številnih nagrad, ki jih je osvojila na sloveskih in mednarodnih pevskih tekmovanjih. Leta 2019 je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Bellano paese degli artisti« v Italiji dosegla tretje mesto, leto pred tem pa je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Lav Mirski« v Osijeku dosegla 1. mesto. Za izjemne pevske nastope na opernih in koncertnih odrih je leta 2012 prejela študentsko Prešernovo nagrado, prav tako je bila leta 2010 polfinalistka Mednarodnega pevskega tekmovanja Ondina Otta v Mariboru. Študij petja je z odliko (»summa cum laude«) zaključila na ljubljanski Akademiji za glasbo pri prof. Piji Brodnik. Prav tako je zaključila študij glasbene pedagogike na mariborski Pedagoški fakulteti. Dodatno se izobražuje pri vrhunskih svetovnih pevcih (Víctor Garcia Sierra, Bernarda Fink, Marjana Lipovšek, C. Spencer, S. McCoy).

V sezoni 2023/2024 je v SNG Maribor pela solistično vlogo v Orffovi scenski kantati Carmina Burana, nato pa še vlogo Kraljice noči v Mozartovi operi Čarobna piščal. V ljubljanski Operi je v preteklih sezonah debitirala z vlogami Evridike (Offenbachova komična opera Orfej v podzemlju), Sophie (Masseneteva opera Werther), Musette (Puccinijeva La bohème) in Adine (Donizettijeva opera Ljubezenski napoj), v tržaški Operi pa se je predstavila v vlogi Kraljice (La Regina) v okviru produkcije Mozartiade na glasbo W. A. Mozarta. V prejšnji sezoni se je kot Giulietta (Capuleti in Montegi) predstavila v HNK Split, v zagrebški Operi pa kot Kraljica noči (Čarobna piščal). Sopranski part iz kantate Carmina Burana je pela tudi v sarajevski Operi s Sarajevsko filharmonijo. V prejšnji sezoni je pela tudi na več koncertnih dogodkih, denimo na Adventnem koncertu v Lafnitzu, na koncertu cikla Carpe artem (v SNG Maribor), na koncertu samospevov za Glasbeno matico Ljubljana, na gala koncertu Puccinijeve glasbe v Pulju ter na koncertu v Vili Vipolže s SNG Opera in balet Ljubljana. Kot solistka je sodelovala tudi na državni proslavi ob dnevu združitve prekmurskih Slovencev z matičnim narodom, ki so jo priredili v Beltincih.

V sezoni 2022/2023 je debitirala kot Zerbinetta (Ariadna na Naksosu) v SNG Opera in balet Ljubljana in upodobila vlogo Adine (Ljubezenski napoj). Nastopila je na koncertu z vojvodinskim Simfoničnim orkestrom v Novem Sadu; prav tako je kot solistka nastopila v Mozartovi Maši v c-molu v Slovenski filharmoniji, v Orffovi kantati Carmina Burana v HNK Ivana pl. Zajca na Reki ter na Festivalu Ljubljana (z mariborsko Opero). Na Festivalu Piccolo Opera se je predstavila z vlogo Amine iz Bellinijeve opere Mesečnica (La sonnambula).

Med njene prepričljive odrske kreacije sodijo vloge, kot denimo Olympia (Hoffmannove pripovedke), Kraljica noči (Čarobna piščal). Z velikim uspehom se je predstavila tudi v vlogah, kot so Sestra Constance iz Poulencove opere Pogovori karmeličank, Rosina iz Rossinijeve komične opere Seviljski brivec, Norina iz Donizettijeve komične opere Don Pasquale, Violetta Valéry iz Verdijeve opere La traviata, Blondchen (iz Mozartove opere Ugrabitev iz seraja), Adela (Netopir), Prva vila (Rusalka) in Princesa v pravljični operi Obuti maček Césarja Kjuja.

Poleg že omenjenih solističnih vlog je nastopila v komorni operi Namišljena resničnost ter izvedla solistična sopranska parta iz Mozartove »Vrabčje maše« v C-duru (Spatzenmesse, K. 220) in Haydnove Misse brevis. Kot solistka se je predstavila tudi z orkestrom Slovenske vojske in s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor na Božično-novoletnem koncertu, na koncertu Operna noč v Mestnem parku v Mariboru in na gostovanju v Oderzu v Italiji, s Simfoničnim orkestrom Umetnostne fakultete Pech pa kot Kraljica noči v koncertni izvedbi opere Čarobna piščal v HNK Osijek.

Nastopa v